diumenge, 4 d’octubre del 2015


LES ESTACIONS

M'agrada molt l'estiu,em fa llàstima quan s'acaba...Els dies llargs,la calor,el sol,la platja,aquella sensació de fresc i net quan t'acabes de dutxar,tornant de la platja.Fins i tot vé més de gust fer esport: córrer,nedar...

Jules  a ES VEDRÀ
































Però també m'encanta la tardor...
El fred,la diferència de temperatura de fora a dins...La caiguda de les fulles,començar a posar-se jerseis.Les meravelloses postes de sol. L'aire net després de la pluja.
Jules a CADAQUÉS







diumenge, 8 de març del 2015

Pensaments de Walt Whitman

Unes de les meves frases favorites,  sempre ho he pensat,que quan sóc feliç,intento que la sensació sigui molt intensa i s'allargui molt....
Fui a los bosques porque quería vivir a conciencia Quería vivir a fondo y extraer todo el meollo a la vida Dejar de lado todo lo que no fuera la vida para no descubrir, en el momento de la muerte, que no había vivido. «Para que las vírgenes aprovechen el tiempo» Coged las rosas mientras podáis Veloz el tiempo vuela La misma flor que hoy admiráis mañana estará muerta