LES ESTACIONS
M'agrada molt l'estiu,em fa llàstima quan s'acaba...Els dies llargs,la calor,el sol,la platja,aquella sensació de fresc i net quan t'acabes de dutxar,tornant de la platja.Fins i tot vé més de gust fer esport: córrer,nedar...
![]() |
| Jules a ES VEDRÀ |
Però també m'encanta la tardor...
El fred,la diferència de temperatura de fora a dins...La caiguda de les fulles,començar a posar-se jerseis.Les meravelloses postes de sol. L'aire net després de la pluja.
![]() |
| Jules a CADAQUÉS |

